Takmer polovica užívateľov sociálnych médií, ktorí zdieľajú články, prešli na falošné správy

Ľavicoví ľudia sa s väčšou pravdepodobnosťou pokúsili o nápravu. Muži s väčšou pravdepodobnosťou úmyselne zdieľali falošné správy ako ženy a mladší užívatelia internetu , a tí, ktorí majú záujem o politiku, tiež zistili, že odovzdávajú viac nepravdivých informácií.
Celkovo viac ako polovica (57,7%) britských užívateľov sociálnych médií, ktorí sa na túto štúdiu obrátili, uviedla, že videli, čo bolo v uplynulom mesiaci politickou „ falošnou správou “.

telefon
 
Približne 42,8% priznalo zdieľanie falošných správ, vrátane 17,3%, ktorí povedali, že informácie boli vytvorené, keď sa o ne delili.
 
Približne jedna tretina (33,8%) uviedla, že ich opravili iní používatelia sociálnych médií, ale iba 8,5% uviedlo, že osobne zavolali inú osobu na zdieľanie úplne pripravených správ.
 
Na otázku, prečo zdieľali politické správy na sociálnych médiách, ako sú Facebook , Twitter , Instagram a WhatsApp , 65,5% uviedlo, že tak urobili „vyjadriť svoje pocity“ a rovnaký počet „informovať ostatných“.

aplikace
 
Viac ako polovica (51,1%) uviedla, že to urobili, aby zistili názory iných, 43,9% na ovplyvnenie ostatných, 43,7% na vyvolanie diskusie, 33,5% na zábavu, 29,6% na pocit, že patria do skupiny a 29,4% na preukázanie svojich vedomostí o politike.
 
Pozrite si viac
 
Zoznámte sa s mužom, ktorý robí falošné správy pre milióny fanúšikov Trump
Približne 24,2% uviedlo, že to urobili, aby potešili ostatných a 18,7% ich rozrušilo.
 
V správe sa opisujú čísla, ktoré pripúšťajú, že sa úmyselne rozčúlia ako „znepokojujúce“.
 
„Ak takmer jedna pätina používateľov sociálnych médií v Spojenom kráľovstve, ktorí zdieľajú novinky, rozrušuje druhých ako jednu z prioritných priorít, vzájomné posilňovanie vzťahov medzi sociálnymi médiami a emocionálnym antagonizmom môže byť zakorenené v on-line občianskej kultúre,“ varovala jej autorka pod vedením režiséra OCCC. Profesor Andrew Chadwick.

novinky
 
Správa identifikovala všeobecný problém „klesajúcej dôvery, cynizmu a abstinencie“ medzi užívateľmi sociálnych médií v Spojenom kráľovstve.
 
„Ak budú trendy, ktoré identifikujeme v tejto správe, aj naďalej, mnohí ľudia sú vo všeobecnosti menej pravdepodobní, že sa stretnú s takým druhom interakcií, ktoré by mohli zmeniť kvalitu správ, ktoré zdieľajú,“ varovala správa.